NSP-WFL Ekologiczny system smarowania obrzeży kół
NSP-WFL zmniejsza współczynnik tarcia, minimalizuje zużycie obrzeży kół i szyn, jednocześnie oszczędzając paliwo i ograniczając hałas.
Aby usprawnić współpracę pomiędzy kołem i szyną, system smaruje najbardziej wrażliwe obszary zużycia. Sztyfty smarne są dociskane do obrzeża koła za pomocą sprężyny. Cienka powłoka smaru jest pasywnie przenoszona przez szynę na kolejne koła. Sztyft to najtańsza i najbardziej niezawodna metoda smarowania obrzeży kół, która funkcjonuje już od wielu lat. Skutecznie stosowany w lokomotywach towarowych i pasażerskich, liniach metra i pociągach podmiejskich, a nawet w kolejach zabytkowych i turystycznych.
NSP-WFL to sprawdzony system. Jest czystszy, prostszy i mniej problematyczny niż układy natryskowe i przytorowe a nasze ekologiczne sztyfty smarne wystarczają na tysiące kilometrów więcej niż konkurencyjne produkty. Połączenie naturalnych ekstraktów soi i kukurydzy oraz grafitu stanowi baze naszych sztyftów smarnych.
Smar stały jako najtańsza i najbardziej niezawodna metoda nanoszenia środka smarnego na obrzeża kół stosowany jest od wielu lat w USA.
System smarowania obrzeży kół składa się z trzech elementów: sztyftu smarnego, aplikatora sztyftu smarnego oraz uchwytu pozycjonującego aplikator względem koła. Prostota tego rozwiązania, niezależność od czynnika ludzkiego jest najlepszą gwarancją niezawodności całego systemu.
Zalety naszego sztyftu smarnego:
- Wydłuża żywotność kół redukując zużycie obrzeży
- Wystarcza na dłużej niż inne sztyfty smarne
- Redukuje zużycie szyn
- Oszczędza paliwo/energię elektryczną
- Ogranicza hałas
- Przyjazny dla środowiska
- Prosta instalacja
- Niskie koszty użytkowania
- Zmniejsza ryzyko wykolejenia
- Spełnia wymagania normy PN-EN 16028
Napisz do nas aby dowiedzieć się więcej.
Do Pobrania
Broszura NSP-WFL
język: polski
format: .pdf
Broszura NSP-WFL
język: angielski
format: .pdf